dressyrwelsh.blogg.se

2016-10-09
11:34:54

Så mycket tid!

Livet som arbetssökande är tufft, mycket att göra, jobb som ska sökas, hundar som ska passas, hästar som ska släppas ut, familj som ska umgås med, vänner som vill träffas, svårt att få tiden att räcka till ;)
 
Nä skämt åsido! Så illa är det faktiskt inte, jag försöker njuta av tiden som "ledig", jag har ju faktiskt inte haft semester på herre gud vet hur många år. Jag kör mitt rejs, gör min grej och pausar inte. Jag är trött, så är det bara, och det har vart mycket på en gång på sista tiden så huvudet är lite fullt av allt möjligt som snurrar. Men sådant är ju livet, det är sällan en dans på rosor eller en räkmacka, det är lite av varje och mycket av allt och ibland behöver alla semester. Eftersom jag sällan tar semester så blir ju det här ett ypperligt tillfälle att stanna upp lite, andas och hitta ett nytt och spännande jobb att köra vidare på.
 
Veckan som gått har gått i en rasande fart! Mamma har vart här på besök, Blomman och jag har haft en galet bra träning, jag har vart på ett otroligt skrämmande besök på arbetsförmedlingen (som faktiskt gick väldigt bra) och nu är jag hundvakt ett par dar, jag och Fiffi passar BC-brudarna!
 
Känns galet att det är söndag idag, jag har väntat på måndag en hel vecka, men det kommer aldrig, det har varit som en lång helg sedan fredagen den 30:e september :P
 
Nu ska jag ge mig ut på en promenad med hundklubben! Kanske får det bli stranden så de får rejsa av sig lite!
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: