dressyrwelsh.blogg.se

2016-10-22
21:47:23

Laddar för tävling!

Dan före dan!
 
Imorgon är det dags, närmare bestämt kl 9.07 är det vår tur att entra banan. Det ska verkligen bli så himla kul! Idag var jag på Hööks och införskaffade helskodda vita ridbyxor så jag klibbar fast ordentligt i sadeln, så nu är outfiten komplett!
 
Känner mig så nöjd, allt är putsat och packat, Blomman är tvättad och friserad, outfiten framhängd bilen redo och transporten står och bara väntar på att bli kopplad. Min lördagkväll spenderas framför dressyrprogram.se för att försäkra mig om att jag kan programmet och ja, jag tror faktiskt jag kan det. Vi är så redo vi kan bli, vi är på gång, vi är laddade, vi är tända!
 
Hörs imorn!
 
Oputsad luddponny!
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: