dressyrwelsh.blogg.se

2016-03-25
09:30:00

Låt påsken börja!

Det blev en lång skärtorsdag i Uddevalla igår, man tror alltid det ska gå kvickt, men det tar sin lilla tid. Fiffi hängde med som resesällskap, världens bästa resesällskap, även om hon mest sover ;) Hon var i alla fall väldigt nöjd med att hänga med, hon är alltid nöjd när hon får hänga med och det får hon ju oftast, för jag vill ha henne med <3
 
Idag är det långfredag, grått och duggregnigt, men faktiskt ganska mysigt! Fixat hästarna på morgonen och överväger om jag kanske skulle ta en tur till Stenalyckan under förmiddagen. Något måste ju Blomman och Fiffi få i sitt påskägg! Och kanske hittar jag någon liten påspresent till mig själv också, det händer ju ibland ;) Påsken blir lugn, födelsedagskalas, inflyttningsfest och packning. Tänk att det bara är dagar till flytten.... :D
 
Slängt ut soffan på annons också. Det är dags för något nytt vårt nya hem. Blir nog tyg denna gången, skinn i all ära, men det är förbaskat mycket skönare att sitta i en tygsoffa än i en skinnsoffa..... Dessutom tycker jag nog faktiskt att det är snyggare. Känns så roligt att få en ny lägenhet att inreda. Den nuvarande har aldrig riktigt blivit inredd, Kitty flyttade ju in kort efter mig och då fanns ju inte så mycket utrymme att inreda utan det var ju fullt hus med mina saker, hennes saker, oss och alla hundarna. Dessutom har vi haft turen att få en galet fräsch lägenhet vilket känns jättekul!
 
Mitt sovande resesällskap <3
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: