dressyrwelsh.blogg.se

2016-07-20
12:51:17

Goddag världen!

Det var länge sedan sist, men flytten, ny stad, högsäsong på jobbet och så resten av livet har tagit mycket tid och mycket energi så jag har inte riktigt orka uppdatera här. Men jag börjar sakna det så jag gör ett försök tullen liten nystart, igen ;)

För att catcha upp sen senast så börjar det bli ordning i lägenheten, alla rum utom ett är tillfredställande. Och jag tror faktiskt att det rummet som inte är ok får va. Det känns på något sätt lite olönt att köpa massa möbler för att inreda en trea som vi bor i till 1:a april nästa år. För längre än så får vi inte ha den. Men det känns ok, jag trivs bra och jag kan ju alltid stänga dörren om jag stör mig på det ;)

Blomman har haft ett sto i år, en ponnyflicka. Hon tog sig på första brunsten och är dräktig på dygn 45, spännande!! Bästa blomman sköter betäckningarna så himla proffsigt, det är synd han inte får fler ston.

På fredag är sista arbetsdagen innan semestern och jag längtar!! Det ska bli så skönt med två veckor utan ett smack som måste göras utan bara glida omkring, njuta av stunden, hästen och Fiffi och massa egentid på dagarna. Den enda planen är att åka hem och hälsa på Saxemara i vecka 31 och diska blomman också med. Och Fiffi såklart, men det är mer självklart 😊

Nu ska jag återgå till jobbet några timmar till!

Kommentar:
2016-07-27 @ 21:14:29
#1: Camilla

Var är det ni håller till nu? :)

Svar: Nu bor vi i Ängelholm, så det blev lite söderut :)
Evelina Gustafsson

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: