dressyrwelsh.blogg.se

2015-09-19
12:31:00

Bra avslutning på veckan!

Dagarna efter träningen har Blomman fått vila. Tycker det var välförtjänt, han har gått ganska intensivt en period så ett par dagars vila kändes lägligt. Han vilar helgen ut och sen kör vi igång igen på måndag.

Fölis och jag avslutade veckan med snabbjobb på stranden. Har jag sagt innan att det är ungefär det bästa som finns? Snart är det dags för löp igen och då måste man ju vara i form. Nu efter den 15:e september är det ju dessutom fritt fram på stranden så det är bara att ösa ;)

Helgen spenderas med hundarna hemma i Blekinge. När jag lämnar bondgården och åker och hälsar på i Ronneby så åker jag hem, när jag sedan åker tillbaka till bondgården så åker jag också hem. Det är väldigt bra att ha två hem <3 Det är alltid väldigt skön avkoppling att åka hem och bara vara. Jag älskar mina hästar och allt som livet på bondgården är, men ibland är det välbehövligt att bara vara, och det är lättare på ett sätt när jag inte vet att hästen står utanför dörren och väntar.

Här kommer lite bilder från strandträningen med Fölis. Fölis är en sån där glad häst, jag har aldrig någonsin sett honom lägga bak öronen och sura, det ligger inte för honom!

 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: