dressyrwelsh.blogg.se

2015-05-08
22:57:40

Fredagsnöje!

Somliga kommer hem på kvällen och kollar på let´s dance och somliga åker ner till skogen och tränar hästar ;)
 
Haft en himla mysig vecka men känner mig väldigt redo för helg och lite ledigt från jobb och skola! Älskar att fylla helgerna med bara hästar och hundar och besök i godisaffären. Samla kraft och energi till måndagen så jag överlever en vecka till. Känns lite ofattbart att om inte ens en månad är det här över. Om jag är klar vet jag inte, och just nu känns det faktiskt som att jag för första gången tvivlar en smula på det även om det säkert löser sig som vanligt.
 
Oavsett så börjar jag känna att jag verkligen är i behov av att det tar slut, till och med jag inser att situationen som den är nu är inte hållbar, det tryter med ork på hög nivå. Det är inte meningen att låta gnällig och jag är högst medveten om att det är självvalt, men ändå, jag tackar min lyckliga stjärna för att det bara är en månad kvar och lever på det sista veckorna!
 
Tills vidare så tränar vi på ;)
 
Kommentarer:
2015-05-09 @ 20:04:39

Är det jobb/praktik?

Svar: Än sålänge är det bara nöje, men från juni övergår det till jobb :)
Evelina Gustafsson

2015-05-10 @ 18:51:42

Kämpa på :D man måste få gnälla ibland! Kram

Svar: Tack! Haha, ja, ibland känns de som att de faktiskt borde va tillåtet!
Evelina Gustafsson

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: