dressyrwelsh.blogg.se

2015-05-18
22:33:18

5-årsjubileum!

Den 8:e Maj firade jag och bästa Blomman 5 år ihop och den 13:e maj fyllde han 9 år. Tänk att tiden går så fort, vissa dagar känns de som igår och vissa dagar känns det som evigheter sedan!
 
Så mycket vi har hunnit med och gått igenom och lärt oss och herregud så tighta vi har blivit jag och min älskade luddponny!! Och så mycket planer vi har framåt och så många år jag hoppas få spendera med honom. Tack min underbara vän för att jag fick förtroendet att köpa honom, även om vägen inte varit spikrak så är jag glad för allt den gjort att jag fått uppleva!
 
Känner att updaten i övrigt har mycket att önska, men som sagt, de är lite mycket! Just idag så känns det hoppfullt, just idag känns det som att de blir en uppsats, kanske till och med i tid ;) Just idag är jag dessutom så glad för allt jag har och allt som kommer och känner att även om det är jobbigt och även om det är mycket så kommer ljuset i tunneln närmre varje dag och nu är det inte många dagar kvar innan det blir jätteljust!
 
Tills vi hörs igen bjuder jag på lite bilder från Blommans och min tid ihop! De är blandad kompott från 5 år!
 
 
 
Kommentarer:
2015-05-19 @ 10:28:54
#1: Natalja

Så fina ni är!
Underbart att just ni fann varandra!

Svar: Tack :)
Jag är helt otroligt glad för den där underbara lilla luddponnyn, han är helskön <3
Evelina Gustafsson

2015-05-20 @ 10:16:25

Perfect match <3 tur du valde att behålla honom

Svar: Ja, tänk att de kunde bli så bra till slut! <3
Evelina Gustafsson

2015-05-21 @ 17:09:08
#3: Anonym

Tack för att du är väldens bästa matte till honom <3 Det var helt enkelt meningen att det skulle bli så och på köpet fick jag en underbar vän! Kram Mia

Svar: Det måste vart meningen, alltihop liksom! Kommer alltid minnas vår Walesresa och hingstvisningen och allt :D Kramar
Evelina Gustafsson

2015-05-22 @ 20:20:18

han är så otroligt fin! Det var efter alla bilder jag såg på honom som jag drömde om en egen welsh! Och så fick jag en jag med:)

Svar: Tack :)Jag tycker det är jättekul att han inspirerat fler till att vilja ha en cob, dessa underbara personliga hästar! Din är otroligt fin han också!
Evelina Gustafsson

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: