dressyrwelsh.blogg.se

2015-03-10
12:00:02

Tisdag it is!

Vaknade till grådassigt väder och vind, red en tur strax efter 7, funderade över hur jäkla bra jag har det och sedan kom solen strax efter frukost. Det enda molnet på den skapligt blå himlen är att dagen tråkigt nog ska spenderas på skolan med en totalt onödig kvalitativ analys. En del menar att man måste ha tråkigt ibland för hur ska man annars veta när man har kul? Jag tänker att det behövs nog inte, vem skulle tacka nej till att ha kul hela tiden? Och har man kul vet man väl det oavsett om man har tråkigt ibland? Nä, jag tycker nog inte att det argumentet håller, det skulle nog behöva analyseras djupare isåfall, så det får lite mer validitet :P
 
Haha, nä, usch, slut på gnället omstackars lilla mig som måste sitta inne EN dag, det kunde varit värre! Har jag tur är vädret kvar när jag är klar, om jag blir klar, och annars får man bestämma sig för en paus, så e de med att!
 
Blomman är i alla fall väldigt nöjd med att våren är här och att fönstret är öppet!
 
 

De e väl lika bra att jag sätter igång! Får dricka upp min latte och tänka på att det snart är över!! Haha, lattetanten kände till och med igen mig idag ;)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: