dressyrwelsh.blogg.se

2015-03-06
09:51:35

God morgon fredag!

Så är det, fredag och första dagen på helgen. Jag smygstartade i och för sig min helg redan igår, men ändå, fredag är alltid fredag ;)
 
Igår började jag snegla på ridklubbar och fundera över tävlingar, jag vill ut och visa upp min häst, känner mig galet laddad för att komma ut och showa loss på dressyrbanorna!! Även om jag VET att jag mer eller mindre kommer vara svimfärdig och mest av allt ha lust att kräkas när det är min tur att gå in på banan så vill jag ändå. Jag tänker att jag är inte den enda som har tävlingsnerver from hell och om man inte övar på att hantera nerverna så blir dom inte bättre, right?!
 
Letar dressyrsadel för fullt också. Trillade över en Jensen Gandur, BRUUUUUN <3 med ändringsbar bomvidd, den kändes som att den kunde vara något för oss, dessutom med rundbossor, vi gillar rundbossor! Överlägger med mig själv om jag vill lägga så många pengar på en sadel, kan inte bestämma mig. Har hittat en annan som också låter som något för oss, så inväntar nog besked från den först, betydligt mycket mer humant pris på den, fast den va svart. Å andra sidan, en svart hade matchat megamonster nosgrimman som Blomman modellade i igår och som vi har en hemlig, alldeles för stor crush på!
 
Nope, dags att gå ut och rida!! Det bästa som finns :D
 
Täääääävling :D
 
 
 
Kommentar:
2015-03-06 @ 11:18:52

Tkr jag absolut ni ska :D ni kommer sopa rent på de där banorna! Tack, bara 10 kg kvar haha ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: