dressyrwelsh.blogg.se

2015-03-06
12:09:00

Eponia Equestrian Sport

Alltihop började med att Linn tipsade om att en hästbutik behövde en modellhäst i Laholmstrakten. Blomman anmälde sitt intresse och fick sitt första modelljobb, hur kul som helst!!
 
Det första modelljobbet ledde till fler tillfällen, ännu roligare! Alla modelljobben ledde i sin tur till att vi blev tillfrågade om att vara profilryttare för Eponia Equestrian Sport. Självklart ville vi det! Det behövde vi inte ens fundera över om vi ville! Så numer kan vi titulera oss profilryttare för Eponia under 2015. Det är extra roligt för att jag fått en jättetrevlig bekantskap med Jenny som äger företaget och jag gillar verkligen produkterna! Det finns en tanke genom hela processen från idé till färdig produkt och det finns en tanke om att värna om både miljön och de människor som arbetar med produktionen i länder som inte har det lika bra som vi.
 
http://www.eponia.se/evelina-gustavsson-och-aramis-mr-omally/
 
Jag känner mig otroligt stolt över att bli tillfrågad och jag känner mig otroligt stolt över vara ett ansikte utåt för just Eponia!
 
Igår stod Blomman modell för de nya tränsen! Han har skrivit upp det med den BRUTALA lacknosgrimman på sin vill-ha-lista! Eller så var det jag som skrev upp den, jag vet inte ;)
 
Här är bilderna och är ni mer nyfikna så kika in på hemsidan: http://www.eponia.se/
 
 
Kommentarer:
2015-03-07 @ 11:12:57
#1: Caroline

Fin häst du har och förstår varför de ville ha din som modell jättefina bilder =)

Svar: Tack, vad roligt att du gillar dom :)
Evelina Gustafsson

2015-03-07 @ 17:29:57

Helt sjukt vilken snygg ponny du har!

Svar: Tack så jättemycket :)
Evelina Gustafsson

2015-03-11 @ 18:56:03

Är det svart lack med BRUN fodring???
GRIIIIN i så fall. Jag beställde nyss ett PS träns...jag som hysterileta efter svarta träns med brun fodring...o den stora lackade nosgrimman. ÅHHH..vill ha. Har inte råd nu. Buhu.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: