dressyrwelsh.blogg.se

2015-03-04
22:18:44

Dagen idag då va!

Idag stavades sysselsättningen skola. Ingen kul dag alltså ;) morgonens föreläsning va inte så underhållande så jag bjöd in mig på kaffe hos syster under eftermiddagens föreläsning. Man kan ju inte va skötsam jämnt! Dessutom, så är det frivilligt att gå dit..... De är de som är så bra med högskolan!

Blev tipsad av Kitty om att det var megarea på hundsängar på granngården så åkte dit en snabbis innan jag skulle tillbaka på handledarmöte på skolan. 70% skämtar man inte bort och hundarna behövde verkligen nya sängar. Jag brukar sitta vid min köksö när jag är inne och där finns bara en kudde för hundarna, så de brukar turas om att ligga där. Men jag tycker de är lite synd om dom, båda vill ju väldigt gärna vara där jag är, så nu har de fått varsin stor, fluffig säng att ligga i! Fiffi va väldigt nöjd, särskilt med storleken, både hon och egot fick plats, även om detvar knappt ;) Thea däremot ville inte prova sin, hon föredrog den skitiga gamla kudden, den som är som den brukar....




Hade ett bra handledarmöte, känns skönt! Det är ju ändå han som ska "guida" oss genom arbetet med C-uppsatsen. Vi har dessutom hittat ett väldigt spännande ämne och antagligen en organisation också. Så det känns faktiskt som attvi är ett bra steg i rätt riktning! 

Kom hem strax efter 18 och kände att My god! Hästabstinens de luxe! Imorn ska Blomman antagligen va modellhäst igen så jag passade på att bada honom och rycka manen så den ska vara lätt att knoppa. Så nu står han nybadad med ny frisyr och rent täcke på sig och laddar för fotoshoot! Håll tummarna för bra väder 😃😊



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: