dressyrwelsh.blogg.se

2015-02-25
20:09:12

Snart i mål!

Lite bad update här, ber om ursäkt för detta, men jag pluggar!
 
Jepp, så är det faktiskt. Sista hemtentan, bara en C-uppsats kvar. Bara och bara i och för sig, men så ligger det i alla fall till.
 
Så hästande har fått stå tillbaka lite grann, men bara lite! Det går inte att koncentrera sig om man inte känner att man gjort allt annat som man "måste" göra innan. Det vill säga rida. Så jag har planerat min tid lite bättre än vanligt, glott lite mindre på hästannonssidor och sadlar och istället skrivit lite om var i Europa mitt högteknologiska företag bör flytta, hur viktigt det är för vuxna att leka och vad händer egentligen när företag säljer våra känslor som en produkt? Egentligen är det ganska intressant, faktiskt, problemet är bara att det är så hiiiiimla roligt att rida och va i stallet att inte något lekfullt, högteknologiskt, känslosamt jobb i världen kan slå det!
 
Jag önskar att jag fick skriva en kandidatuppsats om hästar, men jag tror inte att det passar in under ett arbetsvetenskapligt relevant ämne :P
 
Hursomhelst har min strategi fungerat ganska bra och alla uppgifterna som skall lämnas in på fredag kommer vara klara ikväll, vilket halleluja moment!! Känner mig nöjd med mig själv!
 
Idag råkade det vara superfint väder så hästarna sa att de ville springa på stranden. Vid det här laget vet nog redan alla att här får alla som dom vill så varför inte liksom, vem vill INTE springa på stranden i solen?! ;)
 
Redo för avfärd med springare nummer 2!
 
 
Nu ska jag fortsätta argumentera för varför London blir a better Place än Smååååland, over and out for tonight!
 
 
Kommentar:
2015-02-27 @ 19:01:40
#1: Linn

Min är gratis just nu, vill du låna? ha ha.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: