dressyrwelsh.blogg.se

2015-08-12
18:53:00

Bad plan!

Inte bad plan alltså, utan bad-plan! Jag och Blomman ska åka till mitt ute i skogen och bada i en sjö, så mysigt!! Jag gillar inte att bada i det salta västkustvattnet, en av få saker som inte är bäst med bästkusten. Salt i ögonen, gnugga bort med fingrarna bara för att inse att det blev mer salt, nä usch, tacka vet jag Östersjön, om de bara inte vore för all tång! Haha, kanske ska inse att jag borde skaffa en pool eller sluta gnälla!

Det var flera år sedan vi badade sist, tror det va sommaren innan vi flyttade från Blekingevärlden, helt klart på tiden! Dessutom är ju simträning både bra och skonsam träning.

Till helgen ska sjöhästen på riksutställning. Laddade till max och sjukligt nervös redan, tävlingsnerverna är verkligen inte på topp och de blir inte bättre av att vila sig i form!

Vet att uppdateringen varit sjukt kass sista tiden och den här nya bloggen är en så länge bara en salig röra. Men jag ska försöka få ordning på det lite allt eftersom. Livet går ju som vanligt i 190 och då blir det av olika anledningar så att bloggning liksom prioriteras bort, långt bort. Lovar inte att försöka bättra mig, för de har jag gjort så många gånger att de börjar kännas rätt uttjatat, de blir helt enkelt update när jag känner för det och när jag inte känner för de blir de inget, så är de med att!

Bedårande ponny på inridning!

 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: