dressyrwelsh.blogg.se

2015-04-28
22:20:56

Time to go to bed!

Trött som en gnu! Precis vart nere och vattnat blomman (den i krukan alltså ;) ) och tagit in den för natten. Den ser piggare ut nu, haha, de är verkligen ett bekymmer de här med blomman :P
 
Känner mig i alla fall nöjd med min dag, den har vart givande! Jobbet har gått som på räls, uppsatsen tar form även om det känns som att det går i snigelfart och kvällen spenderades med att träna tre hästar. Alla hästarna skötte sig super! Blomman vilade, men han gick ett kanonpass igår så de va välförtjänt! På torsdag ska fina Marriage ner på travet och gå i vagn för första gången på över ett år. Ska bli helt galet kul att se! Glad dock att jag slipper sitta i sulkyn ;) Tanken är att vi ska köra henne själva sen också, men de känns skönt om nån som kan det där med körning tar första turen, även att hon nog är den snällaste, vänligaste häst jag nånsin mött!
 
Nä, som sagt, sängen lockar! Det känns skönt att gå och lägga sig i vettig tid och vakna pigg istället för att knappt inte vakna alls. Dessutom verkar min kropp vilja sova mycket just nu, lika bra och lyssna för jag har INTE tid för att bli sjuk i min tidplan.....!
 
Over and out!
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: