dressyrwelsh.blogg.se

2015-04-02
09:48:15

Redan påska!

Idag är alltså första dagen på påskhelgen, för här hos mig har ledigheten redan börjat, nästan. Det som är kvar räknas knappt som jobb så därför anser jag mig redan vara ledig, det känns bra!
 
Uppdateringen har varit lite dålig för sysselsättningsgraden är lite hög, ungefär 200%! Livet på en pinne! Jag känner att jag är på banan igen, det känns som att det finns hopp för den där c-uppsatsen, jobbet ger lite struktur till dagarna och hästarna och hundarna ger kvalitet och energi. Det tar sig liksom!
 
I helgen ska jag dessutom hem och hälsa på den fantastiska familjen och få på sommardäcken på bilen. Det ska bli mysigt att komma hem och som jag längtat efter mina snygg-fälgar! Vi blir 6 personer och 5 hundar, nästan en hund per person ;)
 
Eftersom det är första dagen på påsken är det nog dessutom lägligt att ta en promenad till godisaffären och fylla på godisförrådet!
 
Nu ska jag ut och rida, ha de gott igelkott!
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: