dressyrwelsh.blogg.se

2015-04-15
08:57:57

Raketfart och häst till start!

Tiden går i en hejdundrandes fart och jag insåg just att jag inte uppdaterat här på en vecka!
 
I söndags hade vi säsongens första start! Känns hur kul som helst att vi är igång och att hästarna känns fräscha! Fölis gjorde en jättefin start och även om det inte blev placering denna gången så är vi väldigt nöjda! Jag älskar verkligen galoppvärlden, i alla fall de ljusa sidorna av den, mörka sidor finns det ju inom allt, men spänningen och spelet, farten och uppladdningen, träningsridningen och förhoppningarna. Det ÄR jättehäftigt!
 
Känner att jag hinner inte riktigt skriva mer nu, men bjuder på lite bilder från i söndags!
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: