dressyrwelsh.blogg.se

2014-09-21
20:54:46

En braig helg till ända!

När man är student blir det inte så stor skillnad på veckor och helger, de blir liksom same same but different! Men numer är jag ju en halvtidsarbetande heltidsstudent med ett måndag-fredagjobb vilket gör att helt plötsligt finns det en helg. Vilken lycka!! Jag älskar att ha helg, och jag älskar att ha ett måndag-fredagjobb. Ibland blir det bara så bra!

Visserligen innebär det 150% sysselsättning i teorin, kanske inte riktigt i praktiken, men med 2 hundar och en luddhäst så är mina 24 timmar per dygn välfyllda och bra, precis som jag vill ha det. 

Helgen har enbart ägnats åt fantastiska saker. Så som ridturer i mängder, kompistid, hundtid, hundträning, god mat, film och tid med killevännen och sedan några saker till som jag glömt, eller ja, kanske att jag helt enkelt försökte förtränga de 150 sidorna jag läst i pluggboken 😝 men lästa sidor är lästa sidor och det betyder att det är halvvägs klart. Klapp på huvvet för det 👍😎 

Nu ska jag återgå till äppelkakan som världens bästa bakat åt mig, söndagsmiddag på vårt sätt 🍎🍏❤️

Buff hund på cremefärgat ludd och svartvit hund på grått ludd, det finns en tanke med de serrni 😄😎


Kommentar:
2014-09-21 @ 21:01:09
#1: Linn

Ja det känns riktigt bra :D hittat en sån jädrans bra tränare med så det är kul. Härligt att blomman är bättre <3 kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: