dressyrwelsh.blogg.se

2013-08-27
12:53:55

Back in my old town!

Igår efter jobbet begav vi oss mot Blekingevärlden. Jag, Fiffi och Blomman såklart! Blomman är inkvarterad där han bodde innan vi lämnade den här världen för Halmstad, han trivs väldigt bra där.
 
Nu ska vi spendera nästan en vecka hemma med att umgås med familj, gamla vänner och fira bästa syskonen. 50 årskalas på lördag. Jag står för tårtan! Har dock lite idéetorka över vad jag ska göra, men det är ju ett gäng dagar dit så det löser sig nog. Önskar att de ville önska vad det skulle vara för någon, samtidigt som fria händer är skönt för då slipper man pressen att leva upp till förväntningarna ;)
 
Vart i Karlskrona hos "ryggdoktorn" imorse. Han tyckte ryggen var bättre och lättare att justera, det är ju tacksamt, och det känns faktiskt bättre överlag. Det är inte alls lika mycket nervsmärta och jag är inte sned alls (vad jag kan se) längre. Väntar spänt på resultatet från MR, tycker de borde höra av sig snart.....
 
Inventerade alla hundaffärerna tillsammans med Fiffi innan vi åkte hem. Fiffi bestämde och matte betalade, bortskämd hund? Nä, bara väldigt väldigt omtyckt <3
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: