dressyrwelsh.blogg.se

2013-06-27
23:02:08

Home again

Back in town. Eller nä, men iallafall hemma i Halland igen. Känns både bra och lite tråkigt, jag vill inte jobba, jag vill va leeeedig. Buhuu, varför valde jag helt bort några lediga veckor? Så otroligt korkat gjort. Men som man bäddar får man ligga, bit ihop, jobba och tänk på pengarna, då går det bättre :P

Det kändes som att jag skulle va hemma en evighet när jag anlände i lördags, men vips så var dagarna slut och det var dags att åka tillbaka igen. Är väldigt nöjd med min lediga vecka ändå, har träffat många underbara vänner, fikat alldeles för mycket, promenerat bort lite av fikat med Linn, ridit Lottas fantastiska hästar, haft helt awsome dressyrpass med Blomman och ätit grillat på Gustafssons vis. Ja, just det, shoppar loss också. Skor, foder ridbyxor, kaffemuggar, kläder, väska och öööh, jag insåg just varför de var nödvändigt att jobba hela somaren. Det är ju alldeles uppenbart att vara ledig inte genererar många öron till spargrisen :P

Dags att sova nu. Blomman e tillbaka i sin box och Fiffi har redan bäddat till sig. Imorgon och lördag blir det jobb, tjohoo ;P

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: