dressyrwelsh.blogg.se

2013-12-26
22:37:08

Julen in pics!

 
Fiffi och jag har ett behov av att ligga mjukt, har inte alla 1 madrass, 3 bäddmadrasser och en extra mjuk madrasstopp längst upp? Fiffi har nästan svårt att lyckas hoppa upp, men det ÄR viktigt att ligga mjukt ;)
 
 
 
Alex hade lagt ut en sån fin granbild på sin amris. Så jag ville ta en också. Problemet var bara att vi inte hade någon gran. Vi gjorde ett försök med tallbarren, men resultatet blev kanske inte riktigt perfekt....
 
 
 
Det är det här som kallas "julbord"!
 
 
Fiffi e nöjd, då är alla nöjda, right? ;)
 
 
En stjärna på en annan stjärna! Vem behöver en töntig julluva när man kan glittra ikapp med tomten?!
 
 
Här har vi en "julgrupp"!
 
 
Luddhundsmys <3
 
 
As i said, man kan icke ligga för mjukt.......
 
Nu är vi back in Halmstad igen. Inte helt nöjda, men glada :) Hann väl hälsa på mitt hus ungefär 20 minuter imorse innan det var dags att dra till jobbet. Avslutade dagen med ett bra pass på Blomman i paddocken. Mörkt som sjutton var det och min granne undrade vad jag pysslade med där i mörkret. Men har man inte ridit på en vecka så är man ganska desperat, då är det inte så att lite mörker kan stoppa en! Invigde ett par av mina nya ridbyxor, mycket nöjd! Andra passet i sadeln och den funkade lika bra idag. Nöjd!! :D
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: