dressyrwelsh.blogg.se

2017-09-10
11:07:42

Here we go again!

Det här va riktigt länge sedan! Har så många gånger tänkt att jag ska slänga upp ett inlägg men så blir det inte tid, jag glömmer bort och så blir det bara inte av. Men i sanningens namn så saknar jag det. Om inte annat är det så himla kul att sitta och titta tillbaka på allt. Så det får bli vad det blir, kanske blir det inlägg ofta, kanske blir det mer sällan, det märker man ;)
 
Det har iallafall hänt massor sedan sist, såklart, konstigt vore det väl annars med tanke på att senaste inlägget är sedan december förra året ;)
 
Vi har tävlat ganska så aktivt sedan i maj, börjat rida Msv C istället och är kvalade till Msv B. Vi har till och med plockat en placering under sommaren. Formkurvan har gått ganska så rakt uppåt, fram till de två senaste starterna då vi inte riktigt fått till det inne på banan.
 
Igår var vi på Hallands Equestrian Center och red en C:2. Blomman var inte helt övertygad om han tyckte tävlingen eller de bruna, pälsiga korna en bit bort var mest spännande så resultatet blev kort och gott; Spänd ;P
 
Velar just nu om huruvida jag ska anmäla mig till Laholm nästa helg och ännu mer om det isåfall blir Msv C:1 eller om vi ska vara så busiga att vi debuterar Msv B:2.... Vi får se helt enkelt, jag återkommer i frågan!
 
Bjuder på några bilder från Åsbo förra helgen sålänge!
 
 
 
Kommentar:
2017-09-10 @ 12:55:53
#1: AnKi

Kul med bilder =)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: