dressyrwelsh.blogg.se

2016-10-26
22:16:20

Grym dag mitt i veckan!

Det har vart ett par galet bra dagar igår och idag! Igår va jag en tur till Malmö för anställningsintervju, en väldigt bra sådan! Oavsett hur det går så var det väldigt skönt för egot med en bra intervju och feedback på att jag gjorde en bra intervju, så hemskt erfaren är jag ju inte i sådana sammanhang, men jag råkar ju ha en viss fallenhet för att prata på om jag väl sätter igång. Så hemskt nervös vardag inte heller och jag kände mig väl förberedd och redo, väldigt nöjd helt enkelt!

Från Malmö var det iväg raka vägen tillbaka till Änglholm för att prova arbetskläder, för idag har jag vart och provjobbat som anläggare. Så coolt! Orange varselbyxor och skor med stålhätta, hörselskydd och handskar och så långt från kontor och HR man kan komma. Det var urkul! Jag har satt sten, hämtat gräs och paddat, jättecoolt! 😎

Nu ikväll var det dressyrträning och vi fick verkligen till det. Han har utvecklats något helt enormt och vi börjar hitta en grym takt i traven och även i galoppen. Vi kan numer arbeta med galopp även i vänster varv utan att det blir pannkaka 😄😉 idag var det skolor och tempoväxlingar på programmet. Avslutade med superbra känsla och mycket att jobba vidare på. Vi nöter nästan enbart grunder men det är ju hela tiden det som är det viktigast, är grunden klen eller dåligt byggd kollapsar ju huset. Vi håller på att bygga ett hållfast, stabilt hus, det kommer bli så himla flott när det är klart 😊❤️

Har anmält oss till två tävlingar i november också, här ska minsann tränas på att tävla!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: