dressyrwelsh.blogg.se

2015-06-04
14:01:14

Sista dagen med gänget

Det är opponeringsdags, det sista som är kvar innan jag är klar. Det sista jag gör innan min examen. Tänk att 3 år gått så fort men ändå har tagit så lång tid. Tänk så mycket jag ändå lärt mig fast att jag många gånger funderat över jag lärt mig något alls...?!

Vår uppsats är redan opponerad på, vi fick en del kritik, en del tar vi till oss en del håller vi inte alls med om. Det är intressant att sitta och lyssna på hur olika alla opponerar, vi ska upp och opponera näst, vi har försökt lyfta fram lika mycket bra som dåligt, för helt ärligt, hur kul är det att sitta och såga något? Nä, mer positivt fokus, allt blir så mycket roligare då, eller iallafall om det blir en konstruktiv diskussion! 

Men nog om detta torra ämne! Jag sk dricka upp min sista latte och äta några jordgubbar innan jag ska upp och ge cred och konstruktiv kritik till uppsatsen vi ska opponera på 😎👍



Kommentar:
2015-06-08 @ 21:05:11
#1: Hannah

Såg din otroligt fina hingst på en utställning i helgen! Riktigt fin va han! Jag undrar bara vilken poäng han fick? Missade nämligen prisutdelningen och hade varit kul att veta vad han fick för tyckte som sagt att han va ruskigt snygg! :)

Svar: Vad roligt! Tack så mycket :D Han fick 41,5 poäng på utställningen :)
Evelina Gustafsson

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: