dressyrwelsh.blogg.se

2015-06-27
11:46:08

Dags att vakna igen!

Lite tyst och sovande här. Känns som att det är dags att vakna igen! Mitt "nya liv" nu när skolan är slut är otroligt lugnt och skönt! Att jobba, rida och sedan vara klar och inte behöva känna att jag borde plugga och skriva på uppsatsen gör att det känns som att en helt enorm sten bara lättat från mina axlar!
 
Fick dessutom besked igår att C-uppsatsen nu är godkänd och klar att lämnas in för publicering. Inte för att jag kan förstå vem som skulle vara intresserad av att läsa en C-uppsats men det ska tydligen vara på det sättet. Lika bra akademikerna får som de vill ;)
 
Igår va vi i Göteborg och startade. Det gick egentligen inte särskilt lysande, men det känns ändå bra. Som en milstolpe liksom, vi måste göra en förändring, vilken förändring de blir får vi se, det beror lite på, men förändring kommer det bli! Vi hade som vanligt den snyggast hästen i ledvolten i alla fall!
 
Nu ska jag dra in till Halmstad en sväng, kolla rean på Hööks, köpa en toaborste och en film som jag kan roa mig med ikväll! Livet på min pinne, den bästa pinnen!
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: