dressyrwelsh.blogg.se

2015-04-17
08:37:58

Good morning Fredag!

Imorse var jag uppe med tuppen, eller kanske lite innan! Slängde till kusehuset mat, gjorde en latte och drog in till Halmstad för att dela ut lite enkäter till uppsatsen. Handlade på hemvägen och har ätit världens goaste fredagsfrukost med jättenybakat bröd från Östras och mer latte!
 
Dagen bjuder på jobb fram till lunch, sedan blir det galopp på stranden! Har jag nånsin nämnt innan att de är ungefär de roligaste jag vet? ;)
 
Överväger skarpt om det inte får bli en tur till godisaffären med hundarna i det fina vädret också, och så ska Blomman roas! Efter ett par dagars ösregn är solen back in business och den verkar va här för att stanna ett tag, hästarna myser i sina innetäcken i solen och hela livet blir lite granna ljusare bara på grund av solsken och klarblå himmel!
 
Igår var jag dessutom inne en vända och kikade i mitt nya hus och som det tar sig!! Bara inredning på dass kvar och sen är de mer eller mindre klart för inflyttning! Som jag längtar!!!!!! :D
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: