dressyrwelsh.blogg.se

2016-07-22
20:01:46

Semester!! Semester, semester, s e m e s t e r!

Två veckor ledigt framför mig och jag ska bara njuta av varenda jäkla liten minut!! Det ska bli helt underbart att inte ha några måsten utan bara göra massor av det jag tycker om.

Nästa vecka ska vi vara med på sommardressyren i Laholm, om nu tdb skärper til sig och slutar hävda att Blomman inte har en giltig licens. Blir så trött när det inte fungerar, nu kanske vi får rida lätt:B3 istället för lätt:B2 som jag tänkt. Men jag försöker intala mig att det inte spelar någon roll. Hoppas bara de löser det så jag kan anmäla på måndag, för det finns naturligtvis ingen på svenska ridsportförbundet som jobbar helg....!

Nu ska vi ha fredagsmys i Kulltorp! Köpt lösgodis, glass, sylt och lattemjölk! Allt som behövs för en top notch fredagkväll! 😊😎

Här är Fölis och jag imorse, det bästa med mitt jobb, och lätt det jag kommer sakna mest!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: