dressyrwelsh.blogg.se

2015-03-14
09:28:06

Helg igen!

Veckorna går galet fort! Kanske för att det hela tiden är galet mycket i görningen. Hästarna har tränat kanonfint i veckan och vädret har varit alldeles underbart. Det är bara att njuta, och det gör jag verkligen!
 
Blomman funderar vidare över sina dressyrsadelproblem, nu har vi hittat en Harry Dabbs, jag bara klurar på om den är något för smal. Funderar på en tur bort till hästaffären idag för att se om de har fått in nåt spännande. Denna sadeldjungel! Det hade varit så lätt att hitta något om budgeten inte spelade någon roll, för det är inte så att det inte finns något som passar, mer att det är svårt att hitta något som funkar för alla inklusive plånboken. Den behöver äta upp sig, men jag matar tydligen inte den tillräckligt :P
 
Vädret idag är kallt men klart, kanske det som kallas krispigt? Inte vet jag! Det är fint i alla fall, de är huvudsaken! Ridning, ridning, inridningshäst och hundpromenad står på schemat. Och en tur till godisaffären :D
 
Känner på mig att det kommer bli en bra dag!
 
Blomman i Eponiaträns och Eponiaschabrak!
 
 
Kommentarer:
2015-03-14 @ 09:59:43

Han är så otroligt fin!!

Svar: Tack så jättemycket :)
Evelina Gustafsson

2015-03-14 @ 17:31:11
#2: Linn

Du matchar inge vidare hörredu :p inte likt dig, åldern som tar ut sin rätt? ;) ha ha

Svar: Sss, han insisterade på att han ville använda blingtränset och jag har "bara" bruna sadlar så då fick de bli så ;P
Evelina Gustafsson

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: