dressyrwelsh.blogg.se

2015-01-27
16:54:36

Blomman blommar igen!

Idag har cobben fått nya skor, rullskor. Förra gången hade han Equilibrium, omväxling förnöjer! Så glad att jag återigen har en hovslagare som jag känner att jag litar på och som är kompetent och uppdaterad, verkligen guld värt! Trodde han skulle behöva skor bak också, men det verkade inte så nödvändigt som jag trodde så han får gå i alla fall en period till barfota. Verkar ju onödigt att sko om han inte måste ha skor.
 
På eftermiddagen kom veterinären och körde en check på senan. Och nu ser de ljusare ut igen! Den lilla hälta som eventuellt fanns vid kollen i december är nu helt bort, senan är torr och kall och ser betydligt mycket bättre ut på UL. LYCKA!!!!! Kanske att jag måste fira det med en ny sadel, Blomman har sagt att vill ha en ny sadel..... <3
 
Nu ska jag dra på agilityträning! Mitt största bekymmer är om liten hund eller lite mindre hund ska få äran att röja idag. Svårt val.....!
 
 
Lilly tog igen sig lite i väntan på sin tur!
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: