dressyrwelsh.blogg.se

2015-04-18
21:47:35

Soliga, underbara helg!

Vissa dagar är lite bättre än andra, så är det bara. Idag har vart en sån dag. Inte av någon speciell anledning, utan den har bara vart bra liksom!
 
Solen har strålat från en klarblå himmel och jag har haft kvalitetstid med hästar, hundar och underbara människor! Jag känner mig priviligierad som har möjligheten att leva det liv jag gör, jag älskar varje dag, mer eller mindre. Det enda molnet på min himmel är den nedrans uppsatsen, men i övrigt så är jag helt störtkär i min livssituation! Jag har allt jag kan önska och lite därtill!
 
Idag har jag och Blomman vart på tur med våra goa vänner. Vi körde dressyrsadeln och såg skapligt omatchade ut, älgarna flydde fältet, vi var inte planerade för fotografering, alls ;P Han bjöd i alla fall på en helt awsome känsla och det där med tävling känns faktiskt inte allt för långt bort! Tydligen spelar inte matchningen nån roll för ridkänslan *note to myself :P
 
Efter ridturen packade vi in 4 personer och 4 hundar i Volvon och drog på hundträff! Vi var 23 människor och 22 hundar, skapligt jämn fördelning! Mina hundar var i underläge, det var de och 20 cairnterriers ;) Men de gick suveränt! Det är häftigt med ett sånt hundgäng! Först skogspromenad och sedan korvgrillning på altanen.
 
Väl hemma blev det en tur till godisaffären och sedan ville hästarna gå in och ha mat. Dagen har som sagt varit kvalitetstid på hög nivå, med massor av underbara hundar, hästar och människor! Nu blir de filmtajm med mina trötta pälsbollar i soffan och sedan sängen! Älskar livet och njuter av det jag har!
 
 
 
Kommentar:
2015-04-20 @ 19:51:21
#1: Mikaela

Låter riktigt härligt :)

Svar: De va riktigt härligt :)
Evelina Gustafsson

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: