dressyrwelsh.blogg.se

2015-04-28
08:56:40

Och folk tycker de verkar jobbigt att ha en häst?!

Blommor i all ära, de är verkligen trevligt på alla sätt. Men herregud vilket jobb!!!

Murgrönan är väldigt krävande! Jag har plockat nävar med gula vissna löv på den, jag vattnar den i mängder och de får inte vara för varmt och inte för kallt vatten, den skjuter skott i mängder åt alla håll och kanter, den vill inte ha för mycket solljus, men de vill inte stå mörkt, de finns liksom ingen gräns!!! Jag håller på att bli tokig 😁😑 

Den va så himla snygg och prydlig när jag köpte den och nu bara har den tagit över fullständigt och gör PRECIS som den vill!! Nån som vill adoptera den? 😄😋 

Just nu bor den i hallen, jag lyfter ut den på morgonen och tar in den innan jag går och lägger mig. Såvida det inte blir väldigt blåsigt eller regnigt eller på annat sätt inte passar för den att vara ute. Folk tycker de verkar jobbigt med hästar, de skulle bara veta hur livet med en gigantisk murgröna blir.....! 




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: