dressyrwelsh.blogg.se

2014-09-24
20:34:14

För att ibland är man värd ett par nya stövlar!

Skulle åka och köpa hundmat, sen "råkade" jag hamna i hästaffären och "råkade" visst köpa ett par stövlar! Hoppsan, som de kan bli ;) 

Invigde de på vår skritttur, mycket sköna, mycket najs, mycket nöjd! Älskar när jag är nöjd med mina inköp och det här köpet har jag fundeliderat över i ett helt år, så de va ju definitivt inte ogenomtänkt iallafall!

Snyggstövlarna, sååååå bruna, såååå snygga och såååå sköna! 

Horse head Arezzo <3


Kommentarer:
2014-10-16 @ 16:55:38
#1: Bearfoot

Nu är det dags att byta, har legat här länge:)

2014-10-26 @ 16:28:03
#2: Linn

Dax att uppdatera kaaaaaaaanske :P kom igen nu och förgyll mina jobbnätter

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: