dressyrwelsh.blogg.se

2014-10-30
23:01:00

Huvudet har checkat ut!

Trött som en gnu! Känns som att jag är upp o ner och ut o in och bak o fram, ingen rätsida liksom, bara utsida för insidan har checkat ut! 

Ingen rast och ingen ro, längtar till helgen! Tenta igår, skrivit seminarieuppgiften till imorn, idag eftersom jag ska till Göteborg imorn. Nästa inlämning på söndag, 2 sidor reflektion där jag ska reflektera över reflektionen vi gjorde förra veckan, deep! Ibland är man tacksam för att man läst gruppdynamik och ledarskap, plötsligt inser man att vissa saker fastnar tydligen, betyder det att min ytinlärning är djupinlärning? Eller betyder det bara att jag råkar va smart? Jag kör på det sista, vem vill inte va smart liksom? 😇😎 

Blomman hade besök imorse. Han hade en dejt med ultraljudsmaskinen. Blev en mycket bra dejt! Massa fina bilder på senan som ser bättre och bättre ut. Känns fortfarande smått otroligt att en så stor skada kan se så obefintlig ut på utsidan. För helt ärligt, hade jag inte känner min häst utan visiterat någon annans hade jag nog inte ens märkt de, skrämmande! 

Avslutade kvällen med agilitykurs med Theahunden. Idag va hon på topp, full speed deluxe. Hon är helt, totalt övertänd på hela grejen. Under teorigenomgången sitter hon och gnäller såfort provhunden ska visa vad vi ska göra. Min agilitystjärna ❤️

Nu kör vi bedtime här! Gonatt! 😴


Kommentar:
2014-11-02 @ 17:28:10
#1: Bearfoot

Dags o checka in
Hoppas Söndagen i Växjö varit till Fiffis fördel
hon är en skönhetsdrottning o Du me :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: