dressyrwelsh.blogg.se

2014-01-25
20:33:19

Hääääälg!

Det är lördag och jag är ledig och det är så galet megaskönt så det finns inte ord!
 
Har njutit av min lediga lördag med att göra absolut inget alls och lite annat. Tog en tur till Mellbystrand i förmiddags i hopp om att jag skulle hitta något kuligt i Lifestylebutiken till mitt hem, men nope, idag fanns det ingenting jag ville ha. Inte där, inte på Kappahl, inte på Lindex, det är inte så vanligt. Men det är ju skönt att det är så också ibland =P Jag är lovad en tur till Falkenberg och en väldigt lööövely butik en dag när det finns tid och lust och möjlighet. Vi sparar helt enkelt pengarna tills dess istället :)
 
Sedan spenderade jag en stund i min soffa med Fiffi, att vila sig i form är helt klart underskattat ;) Tog mig i kragen och gick ut och roade min häst nån gång på eftermiddagen, sedan passade vi hela stallet för fodring och fix och sedan kom Kitty och rastade mig och alla hundarna. Tur, Fiffi behövde rastas, jag också. Och även om vila sig i form är en underskattad träningsform så sägs det ju att varierad träning är det bästa.... =P
 
Just det, jag har tvättat också. Haha, andra folk går på krogen och jag tvättar, jaja, så kan de va!
 
Nu ska jag gå ut och krama Blomman gonatt och sedan ska jag inta soffan. Ikväll är det tydligen nån galoppserie som bör ses, så vi kör väl på det. Vi har ju ändå inget bättre för oss!
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: