dressyrwelsh.blogg.se

2014-02-26
18:52:27

Lite det och lite så!

Idag har det vart fullt upp! Stallfix, ridning på räserfuxen, hundpromenad på stranden med Kitty (vi hade "bara" fem hundar med oss och missade vår uppfart i sanddynerna så vi råkade gå typ 1,5 runda istället), inköp av ny hundsäng, kiropraktorbesök, sårtvätt på Blommans ben, hämtat nya paket från Nespresso med nya kapslar och massa annat som jag inte orkar rabla upp.
 
Jag är trött och nöjd, precis som mina fyrbenta vänner och har nu för avsikt att plantera min bakdel i soffan för tv-kväll. Eftersom mina böcker till den här nya kursen inte kommit så kan jag ju tyvärr (hehe) inte läsa något heller. Alltså finns det inte en enda ursäkt för att göra något annat än att helt enkelt ta igen sig lite ;)
 
Här är några bilder från beachen. Vi har det så fantastiskt att man ibland får nypa sig i armen för att förstå att det är på riktigt, inte bara en bubbla!
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: