dressyrwelsh.blogg.se

2014-08-28
14:21:17

Idag gör vi inte mycket!

Det är lite "mellanläge" just nu, slut på sommarjobbet men inte börjat skolan än. Längtar faktiskt till på måndag och att få köra igång höstterminen. 

Idag är dessutom en "mellandag" på alla sätt. Spenderar den med att planlöst göra vad jag känner för när jag känner för det. Jag blir lite rastlös av för mycket ledig tid. Gick en mysig promenad på vår mallorcastrand med hundarna, Fiffi råkade skälla ut en solare i en av sanddynerna, jag skämdes på hög nivå! Om jag hade legat där och solat så hade jag inte heller blivit så road av att bli utskälld av en galen cockerspaniel med ragg. Matte va inte så road, Fiffi tyckte jag borde vara tacksam för hennes fantastiska vaktegenskap. Jag försökte förklara att hon lika gärna kan dumpa den egenskapen, det är ändå ingen som blir de minsta rädd för en skällande krämbulle! 

Blomman fick ha lunch i hagen idag, nöjd cob!


Tror de är dags att tvätta bilen nu! Bara för att ha nåt att göra liksom :P 
Kommentar:
2014-08-28 @ 15:07:44
#1: Bearfoot

Prova ett skällhalsband, det har jag provat
fungerar alldeles utmärkt:)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: