dressyrwelsh.blogg.se

2014-04-28
22:14:18

Ibland bara inser man...

....hur underbart bra man har det! Kände mig grymt trött efter att ha motionerat 3 hästar, kört 2 maskiner tvätt, vart på trav och tränat agility. Hade en lång överläggning med mig själv om huruvida jag orkade med en promenad eller om vi skulle vila. Kom inte fram till något, så vi röstade. Fiffi och Thea röstade för så då blev det majoritet för promenad :P 

Nu är jag väldigt nöjd med att jag var nerröstad. Kvällspromenad med världens bästa hundisar är kvalitetstid på hög nivå. Helt klart livet när det är dom bäst! 







Kommentar:
2014-04-28 @ 23:36:27
#1: Bearfoot

Hehe det är jag som är Fiffi:)

Svar: Hehe, så är det! Ingen bestämmer över Fiffi 😊😎
Evelina Gustafsson

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: