dressyrwelsh.blogg.se

2013-10-31
19:27:44

Trött!

Nu är det kvällen och det känns fortfarande inte som att jag ens vaknat idag. Ögonen är trötta, huvudet är trött och det gör ont i hjärtat att Blomman e sjuk :( Det pisseregnar ute och jag försökte förgylla dagen med en lyxshake, men den va ingen höjdare. Så here i am, in my kitchen doing nothing, nothing at all!
 
Ringde veterinären förrut och förklarade läget med min lilla häst. Men hon tyckte det gick bra att avvakta så länge han åt och drack och inte fick över 41 grader. Tydligen brukar febern ge med sig på en dag eller två så förhoppningsvis går den ner över natten och håller sig sedan nere. Annars fick jag helt enkelt återkomma.
 
Hade presentation av grupparbetet tidigare idag. Högsta betyg på alla punkter kan ju summeras med att det gick strålande! Härligt, bara en hemtenta kvar och sedan är delkurs 2 klar för termin 1 år 2. Det går som tåget!
 
Får väl bli att slänga sig i soffan med lite hjortronglögg och russin och invänta kvällen så jag kan sova bort min trötthet till imorn. Om det ens går, det känns som att det är en annan form av trötthet än bara sömnbrist. Fast jag antar att oavsett vilken form det är så blir det ju inte bättre av att sitta uppe all night long och tro att det gör en pigg....
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: