dressyrwelsh.blogg.se

2013-11-29
16:25:33

Snick snack!

Vart och snackat miljöfrågor på Wapnö, himla intressant! Känner att jag är en ännu mer trogen Wapnökund nu än innan. Förr var jag lite "hej och hå köper det jag vill ha", men numer är jag faktiskt inom vissa gränser rätt medveten om vad jag väljer att köpa. Jag tycker man ska stödja svenska bönder och svensk köttproduktion. Även om det inte alltid är fantastiskt, så vill jag gärna tro att det åtminstone är bättre än importerat. 

Fredagsfikat blev en lokalproducerad latte med olokalt kaffe och härproducerad chokladboll med färskost!

Nu blir det lite jobb, fishtime, och sedan är det fritt och ledigt hela helgen! Måste dock ta tag i mitt plugg, inte kul om det blir för tajt sista veckan.....

Kaffebild igen, mycket mat och fika på denna bloggen blir de :P


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: