dressyrwelsh.blogg.se

2013-05-29
21:29:00

Halva veckan klar!

Som vanligt öser tiden iväg! Idag har jag faktiskt spenderat större delen av dagen med att hänga framför datorn och knappra in så mycket så möjligt för att bli klar med den där förbaskade gruppuppgiften. Bara 2 individuella uppgifter och ett blogginlägg kvar sedan, heja mig =P
 
I övrigt inte gjort ett smack! Eller jo föresten, jag har klippt Fiffi. Det var när jag kände att jag behövde en ursäkt för att slippa glo i forskningshandboken en stund ;) Fiffi ser väldigt olika ut beroende på vilken frisyr hon har för tillfället, eller snarare beroende på hur mycket päls hon tillåtits odla! Nu har hon labradorfrisyr de luxe  benen är supersmala, tassarna enorma och buklinjen påminner väldgt mycket om en vinthund! Hon är i fin form lilla Fiffi! Kastration och matfixering till trots :)
 
Blomman vilar, han har enbart umgåtts med sin flickvän idag. Tror nog det var mer än väl med work out för honom idag. Han sköter det fint, sin ringa erfarenhet till trots. Om och om igen bevisar han vilket alldeles underbart temperament han har. Världens bästa på alla sätt helt enkelt!
 
Nu ska jag klottra lite till på gruppuppgiften, hoppas kunna gå och lägga mig med vetskapen att det ja förväntas göra så här långt är klart. Har peppat upp tillvaron med lite kaffe. Kokekaffe the traditional way, old fashion så det smäller om det, meeeeen så gott!!
 
Imorn är det fullt ös igen! Rida Blomman, rida ponny,, rida travare, plugga, åka till vet och om jag känner mig tillräckligt motiverad, jogga. I oktober kan man ta en amatörjockeylicens, 3 km på 15 minuter. Har ju klarat det förr, borde klara det igen. Annars kan man alltid köra på pannbenet, det brukar gå. Visserligen blir man lite mör, men det har minsann ingen Gustafsson dött av hittentills ;)
 
Fiffi sa att melon är gott! Frågar man Fiffi är iofs ungefär allt ätbart gott ;)
 
Kommentar:
2013-05-29 @ 23:41:12
#1: Bearfoot

Härligt att du har och roa dig med lite av varje.
Tycker att FIFFI har fått utställningsklippning:)
Tror att fiffi skulle tycka det vore roligt o komma till en show:D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: