dressyrwelsh.blogg.se

2013-07-30
14:58:47

Det tar sig, sakta men säkert!

Dryg sjukdom, fortfarande "off". Såfort jag varit upp och ansträngt mig minsta lilla så är jag helt skakig och konstig. Jag har inte tid med det här, det var liksom inte alls planerat att ta 2 veckors semester "från livet" :/
 
Men ibland får man ta det som det blir och nu blev det såhär. Jag gör mitt bästa för att kvickna till fortast möjligt, dvs äter och sover typ. Där emellan övar jag på att orka igen. Även om det går för jäkla sakta så tar det sig åtminstone, jäkligt sakta, men säkert!
 
Har dessutom haft slut på internet på telefonen och inväntat mitt nya mobila bredband så stackars mig har inte ens kunnat underhålla mig med det. Så nu idag var jag och hämtade det nya som kommit så nu är mitt liv lite roligare igen! Har därmed också betalat in för några spännande bilder på cobben från Sjöboutställningen så hoppas på att de dyker upp inom de närmsta dagarna :D
 
Han, cobben, vilar för övrigt. Av ovanstående förklarliga skäl. Fick ställa in min träning i CR igår också. Typiskt, jag som sett fram emot det så mycket. Men känns lite meningslöst att försöka rida en träning när man blir helt orkeslös av att bara försöka borsta honom lite :(
 
Saknar verkligen att sitta på den bruna ponnyn.....
 
 
 
 
 
Kommentar:
2013-07-31 @ 04:59:19
#1: JennyM

Vilken fantastiskt fin häst du har! Jobbigt att inte kunna rida bara, krya på dig!

Sv: Tack för tipset om Hippo. Många som tipsade om det så det lär bli nästa att testa. Men jag ska defenitivt öka på givan nu och inhandla olja. Vad för typ av olja brukar du ge?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: