dressyrwelsh.blogg.se

2013-12-25
22:22:13

Snart är glada julen slut!

För min del tar den slut ikväll. Imorgon är det tillbaka till Halmstad som gäller och direkt back to work! Har haft en lugn och skön ojulig jul med familjen och bara tagit det lugnt och ätit. Inte många juleklappar i år, men de jag fick var suveräna!! Så otroligt "jag"! Har dessutom köpt en ny väst och en tunika till mig själv i julklapp, som komplement till mina nya boots ;)
 
Får erkänna att jag har en viss "åkahemångest" och hade gärna stanna i den lilla världen ett tag till, träffat underbara, saknade vänner, men nu är det som det är. Har tänkt planera in en längre stund hemma om någon månad. Det känns alltid så stressigt och hattigt när man bara är hemma 2 dagar att hinna umgås med folk. Det bir bara ett hysteriskt körande mellan alla olika och känner sig knappt lugn nog att sitta still. Saknar min häst, ska bli skönt att få komma hem och krama honom igen, bästehästen <3
 
Har inte så mycket mer att komma med just nu. Nu lugnar det ner sig succesivt med jobb så hoppas på att få igång Blomman ordentligt nu igen efter hans oplanerade minivila på ungefär en vecka. Har tänkt mig att försöka mig på en bättre planering av mitt liv i hopp om att en bättre struktur kunde ge mig mer inre lugn. Ska köpa en kalender och börja använda min griffeltavla bättre.
 
Och God Jul föresten! Blev ju bara ett latteinlägg igår, det var annat som prioriterades. Men tror nog de flesta gjorde ungefär samma prioritering förhoppningsvis ;)
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: