dressyrwelsh.blogg.se

2013-08-27
18:38:45

Så trött jag blir!

Ryggen kändes så toppenbra, jag va så nöjd med min shoppingtur till Fiffihunden och jag va så taggad på en joggingtur på Blomman i paddocken. Så tar jag ett litet "skutt" över en pinne och poff så smäller ryggen :( så nu ser jag ut som ett S i ryggen. Jag blir tokig på detta, jag e så trött på att den bara klappar ihop sådär pang b när den känner för det bara för att jag råkar titta fel eller ligga fel eller gå fel.

Jag fick ett väldigt litet piller av mamma som skulle vara väldigt starkt, så jag hoppas på det!

Fiffi underhåller sig med sitt "lilla" rökta ben sålänge

Kommentar:
2013-08-29 @ 08:52:57
#1: Kitty

Hoppas hon har ätit upp det "lilla" benet innan köttkvarnen kommer hem, annars vet vi hur det slutar ;) Hjälper nog inte ens att gömma det, han hittar allt :P Bortskämd men väldigt omtyckt <3 Fiffifluff!!! Snart kommer vi hem och leker med er! :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: